Istnieje możliwość zapłaty na miejscu, ale wówczas nie możemy zarezerwować terminu, ponieważ ilość miejsc na wykonanie badań i na konsultację u specjalisty jest ograniczona. Uiszczając przedpłatę, można zarezerwować sobie miejsce w terminie, który jest najbardziej dogodny.
Jeżeli jednak nie chcemy dokonywać przedpłaty, można zadzwonić do nas dzień przed planowanym terminem i zapisać się na usługę, jeżeli następnego dnia będą wolne miejsca. W tej sytuacji należność można uregulować na miejscu.
Wobec ograniczonych zasobów pragniemy zapewnić jak największą dostępność naszych usług dla pacjentów, którzy są zdecydowani i pragną rozpocząć terapię jak najwcześniej. Każda osoba, która podejmie decyzję o skorzystaniu z naszych usług chciałaby jak najszybciej zarezerwować termin. Tymczasem duże zainteresowanie naszą terapią spowodowało, że oczekiwanie na wykonanie testu, konsultacje i zabiegi wydłużyło się do ponad 30 dni. Jednocześnie okazało się, że wiele zarezerwowanych terminów nie było wykorzystanych przez pacjentów, którym „coś wypadło” i gabinety stały puste a specjaliści czekali w nich na pacjentów, którzy nie dojechali. W tej sytuacji wdrożyliśmy system rezerwacji na wzór systemu stosowanego w wielu innych placówkach usługowych, takich jak linie lotnicze, kolejowe, teatry, sale koncertowe, ośrodki turystyczne. W tych usługach rezerwuje się miejsce poprzez dokonanie wpłaty. W ten sposób uzyskuje się gwarancję, że w określonym terminie będzie można skorzystać z określonej usługi.
Podobnie jest w naszej klinice. Dokonując rezerwacji, rezerwujemy dla pacjenta w określonym czasie gabinet, urządzenia i naszego specjalistę. Wydaje się, że jest to uzasadnione, iż rezerwujemy nasze zasoby w pierwszej kolejności dla tych osób, które podjęły już decyzję i są pewne, że w określonym terminie będą mogły przyjechać do naszej kliniki.
Dla osób, które nie mają jeszcze tej pewności i nie chcą dokonywać przedpłaty, oferujemy nadal możliwość zarejestrowania się z dnia na dzień, a nawet tego samego dnia – to znaczy, że można wówczas wykorzystać termin, który został nagle zwolniony przez innego pacjenta. Osoba, która nie jest jeszcze pewna jak będzie wyglądał jej kalendarz, nie musi dokonywać przedpłaty i ryzykować straty. Dla tych osób tworzymy nawet listy rezerwowe. W takim wypadku pacjent może zapłacić na miejscu, a inny pacjent, który z przyczyn losowych nie mógł się zjawić na zaplanowanym terminie nie zostanie obciążony kosztami wizyty, która się nie odbyła.
Reasumując, każdy pacjent sam może zdecydować z jakiej formy woli skorzystać i nie jest przez nas do niczego zmuszany. Informacje o obowiązujących zasadach zamieszczamy w korespondencji elektronicznej, aby uniknąć jakichkolwiek nieporozumień. Pacjenci mają prawo znać treść regulaminu świadczenia usług zanim podejmą decyzję o skorzystaniu z naszych usług.